Facebook Hesap Aç

Hala bir facebook hesabınız yok mu? Facebook hesabı açmadınız mı? Henüz facebook’a kaydolmadıysanız, bence çok geç kalmışsınız. Çünkü günümüzde artık herkesin bir facebook hesabı var artık. Ama dert etmeyin, yazımızı okuduktan sonra artık siz de bir facebook hesabı açmış olacaksınız.

Facebook hesabı açmak oldukça basit bir işlem olmakla birlikte, ilk defa facebook hesabı kuracaklar için sorun olabiliyor. Facebook hesabı açtıktan sonra, facebook’a giriş yaptığınızda keşke daha önce facebook açsaydım diyeceksiniz. Facebook’ta; uzun zamandır görmediğiniz arkadaşlarınızı, akrabalarınızı bulabileceksiniz. Onlarla mesajlaşacak, profilinizde fotoğraflarınızı paylaşabilecek, istediğiniz zaman bir şeyler yazıp, paylaşabileceksiniz. Tüm bunları hemen yapmak için aşağıdaki adımları takip edin.

FACEBOOK HESABI AÇABİLMENİZ İÇİN 1 ADET E-POSTA ADRESİNE İHTİYACINIZ OLACAKTIR.

Facebook’a Kaydolun

 

1- Facebook’a kaydolmak için ilk olarak www.facebook.com linkine tıklayarak facebook ana sayfasına giriyoruz.

2- Sağ üst köşedeki Facebook’a giriş yapma kısmının hemen altında facebook’a kaydolmak için bir form mevcut. Aşağıdaki resimde gösterilmiştir.

3- Facebook’a kaydolmak için formdaki ‘Adın, Soyadın, E-posta Adresin, Şifre, Doğum Tarihi, Cinsiyet’ bölümlerini eksiksiz doldurmak gerekiyor. Bu bölümleri doldurduktan sonra Hesap Aç butonuna basarak işlemi tamamlayacağız.

facebooka kaydol

ADIN: Bu bölüme Facebook’a kaydolurken kullanacağınız adınızı yazmanız gerek. Önerimiz, insanların sizi daha kolay bulması açısından gerçek isminizi yazmanızdır.

SOYADIN: Yine bu bölüme soyadınızı girmeniz gerekmekte. Adınızı ve soyadınızı nasıl girerseniz, insanlar sizi o şekilde bulacaktır.

E-POSTA ADRESİN: Bu bölüm çok önemli. Buraya gireceğiniz e-posta adresiniz, ilerde şifrenizi kaybetmeniz durumunda size lazım olacaktır. Onun için bu bölüme gireceğiniz e-posta adresinize dikkatli yazın, çünkü e-posta adresinize onay için bir mail gelecektir. Eğer bir e-posta adresiniz yoksa, hotmail.com veya gmail.com adreslerinden @hotmail.com veya @gmail.com uzantılı mail adresleri oluşturabilirsiniz.

YENİ ŞİFREFacebook’a kaydolmak için tabiki de bir Facebook şifreniz olmalıdır. Buraya gireceğiniz şifre çok önemli. Akılda tutulabilecek ve aynı zamanda basit olmayan bir şifre olmalıdır. Tahmin etmesi kolay şifreler yazarsanız, bazı kötü niyetli insanlar Facebook hesabınızı çalabilirler. Onun için 123456, isminiz, doğum tarihiniz gibi kolay seçenekleri tercih etmeyin. Daha zor ve akılda kalıcı şifreleri tercih etmelisiniz. En güvenli Facebook şifreleri; içerisinde büyük ve küçük harf, semboller ve rakamlar barındıran şifrelerdir.

DOĞUM TARİHİ: Bu bölüme doğum tarihinizi girmelisiniz. Buraya gerçek doğum tarihinizi girmeniz önerimdir. Çünkü doğum gününüzde Facebook ana sayfasında doğum gününüz olduğu arkadaşlarınıza bildirilecektir.

Cinsityetinizide seçtikten sonra Hesap Aç butonuna tıklayarak Facebook’a Kaydolma işlemini tamamlayın.

4- Ve yapacağınız son işlem olarak Kayıt
yaparken yazdığınız e-posta adresine facebook tarafından gönderilen linke tıklayıp üyeliğinizi onaylamak.

facebooka kaydolma

5- Facebook’a kaydolduktan sonra sizden mobil onay yapmanızı isteyebilir. Facebook Mobil Onay Alma adlı konumuzda facebook’ta mobil onay nasıl alınır resimli olarak anlattık.

Facebook Giriş

Facebook’a kaydolduktan sonra zaten otomatik olarak Facebook’a giriş yapmış olacaksınız. Daha sonraki girişlerinizde Facebook ana sayfasından e-posta adresiniz ve şifrenizi yazarak giriş yapabilirsiniz. Dilerseniz Facebook kullanıcı adınızı alarak da Facebook’a giriş yapabilirsiniz. Bunun için hesap ayarlarınıza girin. Ve Kullanıcı adı bölümünden bir kullanıcı adı alabilirsiniz.

Facebook Şifremi Unutursam Ne Yapmalıyım?

Facebook’a kaydolan her kullanıcı şifresini kaybetmiştir veya unutmuştur. Siz de Facebook şifrenizi unuttuysanız yapmanız gereken işlemleri sitemiz de detaylı olarak anlattık. Facebook şifrenizi unuttuysanız, tekrar geri kazanmak için Facebook Şifremi Unuttum yazımızdan adımları takip edin.

Sizler için Facebook hesabı açma, Facebook’a kaydolma ve Facebook Giriş işlemlerini detaylı olarak anlattık. Facebook ile ilgili hertürlü probleminiz için İletişim bölümünden veya sağ tarafta bulunan Facebook Sayfamız aracalığıyla bizimle irtibat kurabilirsiniz.

YORUMLAR

204 yorum yapılmış. Bir yorumda sen yap!

  1. facebook hesap açtım sağolun.

  2. Çok sağolun hesap açtım bir tane.

  3. bende facebooka katılmak istiyorum bu yüzden üye olmaya karar verdim

  4. çok yardımınız dokundu teşekkürler

  5. nasıl bişey bu ya ben kaydolamadım

  6. anlatım çok iyi, sanırım artık herkes facebook hesabı kurabilecektir

  7. facebook’a kaydoldum çok teşekkürler

  8. facebook’a kaydolmayı çok istiyorum

  9. kaçdefa denedim açılmadı lütfen cvp yazın

  10. faceye hesap acacam nasil olcak

  11. lütfen yardımcı olun ben bir türlü kendime hasap açamadım şu anda arkadaşımla ortak kullanıyoruz şimdidden çok teşekkür ederim

  12. Merhaba.Bir facebook hesap açtım.

  13. açtım bir hesap. oldu galiba tam bilmiyorum ama çok faydanız dokundu. Teşekkürler.

  14. Teşekkürler

  15. merhaba facebook’a kayıt olamıyorum. e-posta hesabını kabul etmiyor?

    • merhaba büşra,
      muhtemelen o e-posta hesabıyla başka facebook hesabı açılmış olmalı. başka e-posta hesabıyla deneyiniz.

  16. BEN NİYE facebook AÇAMIYOM YAAA

  17. facebook hesap açmak istiyorum

  18. banada yardımcı olurmusun benim tüm herşeyimi kabul ediyo ama girdikten sonra cep tel.falan istiyo onuda yazıyorum doğru yazmama rağmeen kabul etmiyo

  19. facebook kurmak için geldim buraya

  20. facebook kurmak için buraya geldim. Ve çok yardımcı oldunuz sağolun

  21. facebok kurmak gerçekten kolaymış ya da siz güzel anlatmışsınız :)

  22. facebook açmak hakikaten basitmiş teşekkürler

  23. facebook açarken benim e- postam sorun oldu

  24. e posta yazıyoz kabul etmıyor

  25. bende facebooka kaydoldum

  26. facebook hesap açacam hemen sevgilime ulaşamıyommm

  27. salih kahramanlı

    yeni hesap açtım görev tamam :)

  28. faceboofa kayit olmak istiyorum

  29. yaa tekrar girilmiyo onay kodu falan gerkli diyo nasıl yapcam onay kodunu yazıncada yanlış diyo

  30. faceboook açtım ama hesabımm kapandı hesap açmak içiin bana yardım edin lütfen

    • Facebook açmak için verdiğimiz adımları uygulayın yine. Yalnız ilk facebook adresinizi açarken kullandığınız e-posta ile kayıt olamazsınız.

  31. 1 İSİMİNİZİ YAZACAKSINIZ
    2SOY ADINIZI YAZACAKIZ
    3E-POSTA YAZACAKSINIZ
    4E-POSTAYI TEKRALACAKSINIZ
    5ŞİRFRE YAZACAKSIZ
    6.GÜN.AY.YIL YAZACAKSIZ
    7 ERKEKMİ KADIMI
    8 KAYDOL

  32. Cengiz çiçek

    facebook açtım teşekkürler

  33. İsteğinle ilgili bir hata oluştu. Lütfen tarayıcında çerezlerin etkin olduğundan emin ol ve tekrar dene. yazısı cıkıyor bu ne demek

  34. çok saol admin. bende hesap açtım

  35. facebook hesap açmak kadar kolay bir şey yok

  36. face acamadım nasıl acılıyor

  37. artık benimde facem var

  38. facebook hesap açmak gerçekten kolaymış ya sağol

  39. bende kayıt oldum

  40. ben aynı epostayla başka face açaçam ama açamıyorum

  41. bende artık facebooka kaydoldum çok teşekkürler.

  42. admin ben faceboka nasıl kaydolucam bilemiyorum ki lütfen bana yardım et :) lütfen benim yeni bir hesap açmam lazım

  43. bi türlü face hesapı bulamadım

  44. facebook açmak basitmiş açtım bende.

  45. kırşehirli parlak

    facebook açılsın isterim

  46. gercekten bende üye olmak istiyorum

  47. bence herkes kayıt olmalı

  48. bende hesap açtım sayenizde teşekkür ederim.

  49. bunu açmak istiyorum

  50. bende kayıt olmayı çok istiyordum oldum

  51. semih furkan dereli

    ben faceye kaydolmak istiyorum

  52. cevher_barbar@hotmail.com

    facebook çok sıkıcı artık kimse facebook açmasın bence

  53. facebook hesap açtım ama sayfama giremiyorum

  54. facebook hesabım var. cep telefonum üzerinden rahatlıkla kullanabiliyorum.ancak bilgisayarımdan facebook hesabıma girdiğimde mesajlarımı,iletilerimi görmeye çalıştığımda tutukluk yapıyor ve sürükleyemediğim gibi kapatamıyorumda.bu bakımdan bilgisayarımdan facebook sayfama girmek adeta işkence oluyor.
    NE YAPMALIYIM LÜTFEN YARDIM EDİNİZ.
    FACEBOOK SAYFAMI TAMAMEN KAPATIP YENİDEN AÇARSAM TÜM ESKİ KAYITLARIMI KAYBETMEKTEN ENDİŞELİYİM.

    • merhaba tahsin bey,
      muhtemelen sorun tarayıcı kaynaklıdır. google chrome yada mozilladan giriş yapmayı deneyin.

  55. bana bir face acarmısınız ben acamıyorum

  56. aynen bende giremiom

  57. hiç kolay değil facebook hesabı açmak

  58. onay kodu gelmiyorr

  59. facebook’um acılsın

  60. inşallah açılılır

  61. güzel bir yazı teşekkürler

  62. e mail adresi vermeksizin facebook’a üye olabilirmiyim evetse nasil olabilirim?

  63. kayıt oldum teşekkür ederim.

  64. facebook seni çok seviyoruum.

  65. face seni cok seviyorum

  66. facebook açmak çok basitmiş. bende kaydoldum

  67. Aleyna yıldız

    Bende facebook açtım. teşekkürler

  68. facebok nasıl kurulur çok güzel anlatmışsınız.

  69. Rıza Karahan Kaya

    facebook açtım tamamdır.

  70. çok güzel site sağolun :)

  71. MUSTAFA BİLAL

    teşekkürler facabook görevlileri

  72. bende kendime facebook açtım

  73. Yardim edin, facebook hesabı açmak istiyorum

  74. kevser munusoğlu

    yardım edin, facebook’um başkasının elinde.

  75. facebook açmak istiyorum

  76. yeni facebook kırmaya çalışıyorum biri yardımcı olabilirmi

  77. facebook aaçmak istiyorumm

  78. burayı sevdiğim için burdan kaydoldum

  79. açılmiyor ki. ben facebook açamıyorum

  80. ben facebookuma giremiyorum bana yardımcı olurmusunuz

  81. çok fena güzel bir yazı olmuş elinize sağlık

  82. teşekür ederim çok güzel bir facebook açtım

  83. yaaa of şifremi giriom giriom olmuoooo.. değiştirmişler ne yaptıysam yaptım hiç biri olmadı yaa off nabacamm. bilmiom bnde yeni face açtım :(((((((((( o facem de her şey çok iiyidi:((((((((((((

  84. facebook hesabı açmakta zorlananıyorum

  85. çok çabuk bir şekilde hesabımı açtım. teşekkürler

  86. benim zaten bir facebook hesabım var fakat be bir tane daha açmak istiyorum.bu nedenden dolayı facebook sayfasını her açtığımda karşıma hesabım çıkıyor , giriş yap çıkmıyor ne yapabilirim?

    • merhaba ecem, mevcut facebook hesabınızdan çıkış yapmalısınız. Daha sonra ana sayfadan facebook’a kaydolabilirsiniz.

  87. ya bana yarım edin açılmıyo bir türlü facebook

  88. facebook hesabımı açtım.

  89. Cok guzel yazı olmuş.

  90. bende bir facebook actım

  91. zehra sarıaslan

    bende actımm

  92. Banada acn

  93. ömer esaletli

    çok güzel bi makale.

  94. ben facebook a kaydoldum ve sifreme ne olduysana girilimiyor yediden kaydolmak istiyorum kaydoluyorum “üzgünüz siteye kaydınız yapılmıyor” diyo bunun için ne yapmalıyım

  95. Bana bi face acip sifreyi gonderrirmisiniz ugrastim olmadi lutfenn

  96. ben facebook şifremi unuttum.

  97. bence her insan face açmalı

  98. aynı gün içinde şifremi değiştirdim sonra yeni şifremden girdim kabul etmedi eski şifremden girsem eski şifre girdin yazıyor.bana yardımcı olur musunuz???

  99. Nihat demirtaş

    7 günliğine engelendim gün bitti 3 gün oldu açılmadı

  100. benım facem acılmıyo galıba

  101. oley bende girdim çok saolun

  102. açılmış bir hesabım var fakat giriş yapılmıyor

  103. Harika, çok sağolun

  104. teşşekkürler

  105. ya ben kaç haftadan beri uraşıyom olmuyo lütfen bana yardım edin açmak istiyorum her arkadaşımın var ne olur yardım benimle aynı olanların hepsinin var face istiyorum

    • merhaba, yazımızdaki adımları uygularsanız siz de çok rahat bir şekilde facebook hesabı açabilirsiniz.

  106. yaa arkadaşlar benim face açılmıyor yaa

  107. facebook kurmak istiyorum bana yardım edin

    • merhaba yusuf, zaten yazımızda facebook kurmanız için yapmanız gerekenleri anlattık. Yazımızı iyi inceleyin.

  108. arkadaşlar cok basit kaydolabilirsiniz

  109. 19sena19@corum.com

    facabok’a kaydolmak istiyorum. çünkü facebook çok güzel

  110. şifrem hep yanlış çıkıyo oysa ben kendi istediğim şifreyi koymak istiyorum

  111. arkadaşıma facebook açmak istiyorum.

  112. merve dalgalı

    facebookum açılmıyor e postanı omayla diye bir şey çıkıyor yardım edin

  113. facebook çok güzel bir site hemen girin

  114. Vallah facebook açmak çok güzel çok kolaylıkla açılıyor

  115. dediklerinizi yaptım olmuyo deliricem yaa

  116. Açması çok iyi kolaymış

  117. Kolay oldu gercekten

  118. Çok kolaymış teşekkürler.

  119. bende aranıza katıldım :)

  120. facebook hesap açmak isteyen bu siteye gelsin :)

  121. facebook açtım bir tane nihayet

  122. günlerdir açmak için uğraştım ve facebook hesabım var benimde sağol

  123. facebook açmak istıyorum

  124. hepinize teşekkür ederim

  125. bende kaydoldum.

  126. nasıl açtın ya söylermisin ben açamadım.

  127. merhaba, facebook şifremi unuttum yardımeder misiniz?

  128. çok güzel herkezin yapmasını tafsiye ederim

  129. facebook açmak istiyorum artık

  130. facebook açmak istiyorum bana bi görüselim kardeşim

  131. ben facebook kuramıyorum

  132. ben face açamadım nasıl açılır

  133. hesap açmak istemiyorum

  134. Facebook hesabı açmak istiyorum

  135. bu epostayı beğen

  136. facebook açtım ama sifremi kabul etmiyor bana yardımcı olur musunuz?

  137. hesap açtım saolun

  138. teşekkürler

  139. ‘facebook şifremi unuttum ne yapmalıyım’ başlıklı yazımızı okumanızı tavsiye ederim. Yazımızda yer alan adımları uygulayarak yeni bir şifre isteyebilirsiniz.

  140. facebook’a kaydoldum bende

  141. facebook hesap açtım facebook çok güzel iyi ki açtım sağolun

  142. facebook hesap açmak çok kolay bu yazıya bile gerek yok aslında ama yinede emek var teşekkürler

  143. önce talimatları iyi okuyun. Çok güzel anlatılmış bence

  144. benimde öyle olmuştu yapman gereken sadece çıkış yap deyip tekkrar gir tem 10 gün bekletip denemelisin açmayı

  145. cansu yağcı

    şifreni hem sayı,hemde harf olarak yapmalısın

  146. hesap açtım görev tamam

  147. şifreni kabul etmesi için en az altı harf olması lazım…

  148. üye oldum e-postanı onayla diyince yanlış şifre veya e-posta yanlış diyor. lütfen yardımcı olun

  149. sıfrenı 8 hanelı yap soyle 1234erty gıbı

  150. sizinle birebir iletişime geçsek bile yazımızda yer alan şeylere yönlendireceğiz. O yüzden yazımızı tekrar inceleyip adımları daha dikkatli uygulayın lütfen.

  151. kapandı face açılsın

  152. ben burak facebook açmak iştiyorum

  153. facebookta hesap açmak isteyen buraya gelsin :)

  154. nasıl açtın

  155. allah allah bizde hesap açmak istiyoz

  156. yazı için teşekkürler elinize sağlık

  157. merhaba sefa, linke tıklayadıktan sonra gerekli adımları uygulayarak facebook şifrenizi yenileyebilirsiniz.
    http://www.facebookbilgi.net/facebook-sifremi-unuttum-ne-yapmaliyim/

  158. merhaba ümmühan, sorununuzu tam olarak anlayamadım. Bu hatayı Facebook’ta mı? E-posta hesabınıza girerken mi alıyorsunuz?

Yorum Yapmak İster misiniz?

İsim ve E-Posta Alanı girmek zorunludur. E-Posta adresiniz gizli kalacaktır.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>